zondag 12 augustus - rustdag

Hallo allemaal!! eindelijk een écht berichtje van onszelf!
Alweer een week achter de rug en voelen we ons alsof we nog niet begonnen zijn ;-) maar we kunnen echt zeggen dat we ons goed voelen en verbazen we ons stiekem wel een beetje over de prestaties...

Vandaag onze eerste rustdag, en dat hadden we ook zeker verdiend! We hebben pittige dagen gehad met veel kilometers en de laatste 2 dagen nat weer. Ook de heuvels niet te vergeten. flinke klimmers gehad. wanneer we boven waren werden we gelukkig dan ook beloond met Heeeeeeerlijke afdalingen van een aantal km's waarmee we met een snelheid van 50 a 60 naar beneden raasden. Wat een heerlijk gevoel.. helaas duurden die momenten niet lang.
Gister was het toch wel de zwaarste dag tot nu toe, maar nu ik er op terug kijk en zie hoe we het er van afgebracht hebben, geloof ik dat de rest van de tocht een eitje gaat worden ;-)

Tijdens de rit worden we beloond met vele mooi uitzichten, maar wordt er vaak vergeten een plaatje te schieten.. Ik zal proberen de foto's die we maken die zo snel mogelijk op de site te plaatsen. Verder doen de fietsen het helemaal prima en hebben we nog geen problemen gehad. Hopelijk zullen die ook niet komen.

Tot nu nu hebben we alle overnachtingen nog op campings doorgebracht. We zijn erg blij met onze uitklapbare tentjes. Wat een uitvinding!!
We vormen een gezellig team met z'n vieren en ondanks dat we elkaar niet kenden gaat het erg goed. (volgend jaar dus maar weer met 60+'ers op stap?? ;-) )
's Morgens ontbijten we gezamenlijk om kwart voor 8 en proberen (het blijft tot nu toe moeilijk...) we 9 uur op de fiets te zitten. Vaak komen we pas laat in de middag aan, of begin in de avond en eten we samen warm, wat bereidt is door Trieneke. Echt een enorme verwennerij, en hadden we er stiekem ook niet aan moeten denken je eigen prakkie nog klaar te moeten maken na zo'n intensieve dag. Daarna lekker douchen en is er niet echt veel tijd meer voor jezelf.
De hoeveelheid leesboeken die ik ingeslagen heb, blijkt dat ik er nogal andere gedachten over had, voordat ik op m'n fietsje vertrok naar Oekraine. Ach.. laat ik er maar vanuit gaan, dat er ooit er tijd komt dat ik ze uit zal kunnen lezen. Dat maakt het allemaal wel weer goed :-)

We hopen dat het goed gaat daar in NL met iedereen. We willen jullie bedanken voor de achtergebleven berichtjes op de site! Ook de sms'jes die we ontvangen. Vooral tijdens een zware klim is dat vaak enorme bemoediging :-) ik hoop dat we gauw weer een bericht kunnen plaatsen!! OK... tijd om maar eens met 1 van m'n 10 boeken te beginnen ;-) tot gauw!

1 opmerking:

Unknown zei

Hoi Jorijn, Ben en het autoteam: Wat heerlijk om te lezen dat het goed gaat.
50 à 60 km per uur bij de afdaling, daar kan onze scooter alleen maar van dromen.
In gedachten beleven we de reis mee en zijn ontzettend blij dat jullie BEREGOWO gaan halen.
Heel veel liefs Kees en Tilly.